si comel buah hatiku

si comel buah hatiku

Thursday, October 3, 2013

Surat Buatmu



Kisah kasih ku loret kan bicara rasa..biar bersemadi menjadi kenanganku.. biar menjadi memori manis tatapan geberasiku..coretan rasa yang mendambakan bidadari kecil, bakal menjadi peneman buat ku.. menjadi kawan buat kekasih hati yang tercinta..kerana hadirmu bisa membawa sejuta bahagia..

Namun..umi masih menanti kehadiranmu..bilakah agaknya pertemuan itu..abahmu memilih untuk lebih tabah dan tenang, walau umi tahu jauh disudut hati abah, amat menantikanmu.. wahai insan kecil, bakal penyeriku, umi mu sentiasa berdoa pada yang Esa, agar memberi pertemuan itu untuk kita..umi harap Allah akan kabulkan..

Wahai anakku, kelahiranmu sangat-sangat dinanti..bukan sahaja umi, abah malah seluruh keluarga kita turut bertanyakan mu..bagaimana umi menjawab sebegitu banyak persoalan, umi lebih memilih kesabaran. Permata hati umi, kasih sayang umi dan abah pada mu amat besar nilainya..kau lah harapan umi dan abah nanti..





Anakku, umi doakan suatu hari Allah akan kabulkan doa umi dan abah..semoga pertemuan itu menjadi milik kita..kebahagian dan ketenangan hati milik kita.. insyaAllah..salam sayang dan cinta dari umi dan abahmu..

Love Umi & Abah
3 Oktober 2013 / khamis