si comel buah hatiku

si comel buah hatiku

Friday, March 13, 2009

kisah tercipta

Benarlah apa yang telah di kata, penantian itu satu penyeksaan, kepastian.. membunuh kerisauan, ketabahan mendamai keresahan..

buat sahabat semua, agak lama juga tak update blog ni kan..buat peminat2 di luar sana, semoga Maulidur Rasul yang lepas memberi pengajaran kepada kita semua. beberapa hari lepas agak bz gak, coz nak siapkan assignment multimedia..kena buat movie maker kempen kesedaran agama..nanti bleh la tgk kt u-tube..task_02_ieb050149 (KEMPEN BERBAKTI KEPADA IBU BAPA).

Alhamdulillah, syukur kepada Allah, kerana dapat gak siapkan keje tu..thanks member kt RB terutama kat Shila, coz byk sabar malam kena buka lampu..tapi pasni banyak lagi assignment multimedia nak wat..

khamis lepas, saya dah present Pendidikan Global..memang global btul la..tau sebab apa? kena cari bahan yang betul2 menyentuh seisi alam, pasal Hak Asasi Manusia..Hak yang dimiliki oleh sume orang..hak untuk hidup dengan bahagia, hak untuk bersuara, bersosial, hak untuk dapat pendidikan, hak untuk akses keperluan hidup dan banyak lagi. thanks kat group saya, banyak beri komitmen..Kak Na, Ina, Kinit dan Nik Affendy..tp jgn lupa, kita kena wat repot ya, dan buat artikel pasal GOOD GOVERNENCE..syukran kat Ust. rahimi, banyak bagi tunjuk ajar..

Betul lah kata orang..hidup itu perjuangan yang sangat hebat bila mana kita sendiri memilih untuk menjadikannya HEBAT!!!

1 comment:

ShiLa said...

huhu..sian kat org2, kang xsiap plak asign..hehe..so sbar jelah, nasib baik gaklah mata2 ok je trlena..kih2